Szkolenie: Lean Management w logistyce. Team Leader w logistyce
Cel szkolenia:
Lean Management w logistyce to koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem poprzez racjonalizację zadań dotyczących zarządzania majątkiem firmy i personelem, ale także poszukiwanie i kształtowanie właściwych kontaktów z otoczeniem. Poznanie zasad odchudzonego myślenia i kultury Lean Management pozwoli zarządzać procesami zmian w różnych obszarach pracy, od usprawniania procesów i eliminacji marnotrawienia, aż do budowania pozytywnych relacji między ludźmi. Udział w szkoleniu pozwala zdobyć wiedzę do polepszania procesów i rozwoju przedsiębiorstwa. Żyjąc w świecie cyfrowym można wdrożyć programy, które pozwolą na oszczędzanie i przyspieszenie procesów przepływu surowców, materiałów i wyrobów gotowych w przedsiębiorstwie, uwzględniając ekologię, planowanie, realizowanie i kontrolowanie, poprzez jednoczesne zwiększenie sprawności pracy. Zapoznanie się z zasadami prowadzenia magazynu, odpowiedzialnością w zakresie prawidłowej organizacji i pracy magazynu to zadania Team Lidera w logistyce. Lider odpowiedzialny jest również za właściwe rozporządzanie magazynowanymi zasobami i optymalne ich ustawienie. Musi również posiadać narzędzia do nadzoru pracy magazynierów i potrafić koordynować przepływ towarów, mieć narzędzia do prowadzenia administracji magazynu, efektywnej współpracy z działem obsługi klienta, nadzoru nad terminowym i zgodnym z dokumentami rozładunkiem towaru czy też prawidłowego wprowadzania danych do systemu i ich archiwizacji. Celem szkolenia jest uzyskanie kompleksowej wiedzy i umiejętności dotyczących zasad i reguł zarządzania personelem. Aspekty ekologii w magazynie i cyfryzacja pracy lidera to podstawowe narzędzia w pracy logistyka.
Liczba godzin: 30
Grupa docelowa: osoby dorosłe
Po ukończeniu: uczestnik otrzyma Branżowy Certyfikat Umiejętności Zawodowych
Zapisy oraz pełna oferta szkoleń na stronie internetowej: https://www.bcugrodzisk.edu.pl/oferta-szkolen/